SCIROCCO
Servis => Tuning => Téma založeno: mie009 Listopad 13, 2010, 17:27:02 odpoledne
-
Poradí mi někdo jak nejlíp udělat z vyfukem když jsem si koupil nové svody 4-2-1 a teď bych chtěl vyměnit i středový díl vyfuku i koncák za nový. Přemyšlim o něčem z nerezu nebo pak tam zkusit dat střední kus z EG aby pasoval na můj laďak. Ještě jedna možnost je tam dat komplet z JB a třebas jen koncovku na jinou. Poraďte. Díky
-
pokud ti bude pasovat pruměr středniho dílu s pruměrem těch svodu , tak to tak mužeš klidně zkombinovat ... hlavně nesmíš dat menší pruměr abys to neudusil
-
Koupit zbytek k tem svodum od firmy Powersprint ;)
-
No k těm svodum je ještě takový kousek trubky která se zužuje na průměr 45mm ale samotné svody konči trubkou o průměru 50mm.
-
Hmm. Kuknu se kolik stojí :)
-
Koukal jsem se tam a podle nich maj všechny kus montažní průměr 60mm a ty moje svody ma průměr hlavní trubky jen 55mm nebo zužení na 45mm.
-
Tak tam je neco spatne, melo by to koncit stejnym prumerem ;)
-
Jako na těch mých svodech?
-
Presne tak, maji koncit prumerem 60mm aby se na to dali napojit vsechny vyfuky ;) viz svody SS nebo PS
http://www.powersprint.eu/Racing-Schalldaempfer/VW/VW-Scirocco-1-2-alle-Modelle/Faecherkruemmer.html
-
Aha. No tak to jsem zase vyšel na blbce. Budu muset pouvažovat jak dál.
-
Takže asi zbyva tam dat něco originalního nebo si nechat s kusu svařit vyfuk z daným průměrem trubek? Rozšiřit to asi je nesmysl co?
-
Jsem nad tím popřemyšlel a uvžuju žebych nechal ten konec těch svodu převařit na větši průměr u firmy co děla s nerezi. Jinak ten Supersprint se mi libi jen nevím jestli si kupovat u nich i koncový tlumič nebo jen střed.
-
Lucas : jenže mie nemá 16V , takže tam zas nemuže narvat tak velkou rouru, páč to už je taky špatně , takže MIE .. byt tebou , tak tam nic nepřevařuju a jestli je to možny, tak tam necham tech 55mm . to je pro 8v dostatečny (podle mě by stačil i tech 50mm ale nevim co si dělal s motorem a co hodláš ještě dělat, tak jako přípravu do budoucna beru 55mm )
-
@ speed: tak se podivej na ten odkaz, to jsou svody na 8V a konci prumerem 60mm ;) a to u vsech znamych vyrobcu ;)
-
@ mie: podivej se na stranky www.supersprint.com tam uvidis vyfuk na 1.5JB ;)
-
Zajimavé. Ale poraď která verze je lepši? Od toho Powersprintu nebo Supersprintu? Ten supersprint je levnějši ta první verze ale nechci to nějak moc uřvaný. Ten supersprint ma totiž dvě možnosti jen trubka nebo i mezi tlumičem a ten powersprint jen z tim mezi tlumičem. Chci to tak aby se v tom autě dalo vydržet. Převařit tu trubku by asi nebyl problem ale v tom supersprintu nemaj žadné technické data.
-
Homologovana a tissi bude samorejme ta verze se stredovym tlumicem ;)
-
Njn. Ale tak jestli to nebude tak uřvane že po 5 minutach jizdy mi pukne hlava jestli to bude takové jak to mám nebo mirně hlučnějši tak mi to nevadí.
-
mie tohle ti výrobce ani nikdo jinej neřekne, je to hold na tom jestli si to koupíš a vyzkoušíš nebo ne ::) polemizovat tu o tom jak moc velkej to bude dělat bordel je zbytečný ::)
osobně si myslim že když si koupíš komplet supr/powersprint včetně koncovýho tlumiče tak to bude ok a bude to mít zajímavej zvuk aniž bys měl pak hlavu jak pátrací balón.. je to na tobě, každopádně jestli máš prachy tak si kup ten suprsprint.. mám zkušenosti se svodama od týhle značky a zbytek vejfuku je dodělávanej homemade a funguje to dobře nakonec to bylo vidět i v milovicích.. samozřejmě komplet bude předpokládám ještě lepší
-
pov ma svody SS a zbytek PS se stredovym tlumicem a rika ze je to hlasity, ja to mam jen svody a koncak a prijde mi to hlucny. Takze otazka je jak komu co prijde hlucny ;) A vzhledem k tomu ze to auto nepouzivam kazdy den tak mi to ani nevadi ;)
-
No ja to auto taky nepouživam každy den. Jinak moje sciro je taky dosc hlučné. No pravě že model bez prostředního tlumiče je dost levnějši. A nezdalo se mi tvoje auto nějak extra hlučné. No uvidime. Zatim to nekupuju asi až přišti měsic nebo po svatcich. A podle peněz se rozhodnu mezi powersprintem a supersprintem. Trošku je blbé že maj vždy stejné koncovky a nejde si vybrat s jinych.