SCIROCCO
Bazar => Poptávka - koupím náhradní díly => Téma založeno: CHazy Duben 08, 2010, 10:22:41 dopoledne
-
Předběžně bych založil inzerát na koupi karbecoveho motoru na scirocco? Jestli 1.6 nebo 1.8 je to jedno hlavně ať je zcela v pořádku.......
-
Nikomu nepřekáží nějaký karbec motor?
-
překáží jich několik, akorát nevim co si představuješ pod pojmem zcela v pořádku ???
-
zcela v pořádku je motor, který zapojim v autě a pojede jak ma ;)
-
Dej tam z favorita , ten seženeš v pohodě . Já ho tam mám a vrčím jak hodinky !
-
nerad bych ti kazil iluze, ale takovej motor když se ti náhodou podaří sehnat tak nebude levnej a počítej s tim že spoustu věcí stejně budeš muset udělat ať funguje nebo ne.. nevim jaký s těma motorama máš zkušenosti nebo co si dokážeš udělat
-
Ouvej , přešlap , karbec a ne motor , blbě jsem koukal
-
motor by byl plně funkční ještě je v autě co mi tu stojí. za 2000 Kč je tvůj, ale máš to krapet z ruky.
-
Ty jsi ze sokolova co? To mam 495km což je opravdu strašně hodně škoda....
-
nerad bych ti kazil iluze, ale takovej motor když se ti náhodou podaří sehnat tak nebude levnej a počítej s tim že spoustu věcí stejně budeš muset udělat ať funguje nebo ne.. nevim jaký s těma motorama máš zkušenosti nebo co si dokážeš udělat
No ja velke skušenosti nemám, ale mám sveho mechanika, který mi to bude dělat... Tak snad velka prace nebude, když dam do auta uplně stejný motor, který tam byl... A proč by měl byt drahý ten motor??? Prodejní cena takoveho motoru je asi 2-4tis... což není moc si myslím... Mám hodně nabídek na 1.8i 2.0i z golfa taky cca 3tis, ale to bych už musel rozhodně více předělávat než karbec motor, který jen namontuju za původní...
-
spiš bych řekl že nešlo o samotnou zastavbu . ale to ten motor zgeneralkovat .. což je finančně i pracovně náročný . a motory po GO se za 3tis neprodavají
-
přesně tak jak píše araman.. nemyslel sem že by bylo nějak náročný to tam dostat, ale spíš zcela v pořádku znamená motor po repasy, minimálně přetěsněnej.. ty motory už maj něco za sebou a rozhodně nepočítej s tim že bude zcela v pořádku.. navíc když je venku z auta tak se vyplatí aby ti to ten mechanik udělal.. potom budeš mít klid na dalších, když to přeženu, možná deset let ;)
-
Ja tomu moc nerozumim ale mam i motor 1.6 střik (značil se EG myslím ma nějak 80kw a je po go) prej ho můžu předělat na karbec pokud by mělo stejne připojení na sání nebo co mi to říkal jeden známí je to pravda?
-
předělat by to šlo, jenže by ses do toho vysypal penězma... radši si kup ten motor s karbecem co sháníš, ty prachy investuj do jeho GO a budeš mít klid ;)
jak psali kluci - sehnat "motor v dobrým stavu" se dá, ale ne za cenu 3 000k, ono je taky koupit motor a motor....
-
u předělání stříkačky na karbec záleží na X věcech a rozhodně bych se bejt tebou do toho nepouštěl když k tomu nic nemáš... kdybys měl nějaký zásoby sání, hlav, bloků a takovejch píčovin tak třeba, ale takhle bys to musel kupovat a byl by to nesmysl.....
kdysi sme udělali experiment, že se na stříkačkovej blok dala hlava se sánim a karburátore a jediný co, tak to žralo jak kráva a pořádně to nejelo
-
No a pak tu taky byla verze DX motoru na karbecu a dal nás všechny. A to jen přehodil karbec za vstřiky.
-
klidně může bejt :) akorát je to všecko otázka hledání a zkoušení možností
-
.
kdysi sme udělali experiment, že se na stříkačkovej blok dala hlava se sánim a karburátore a jediný co, tak to žralo jak kráva a pořádně to nejelo
otazka mimo: nejsou náhodou všechny bloky stejny (neberu v uvahu obsah) ? neliší se jen hlava vše na ní ??
-
bloky se lišej ve zdvihu a stříkačka vs. karbec maj odlišný vybrání pístů, jinak vrtání je stejný.. snad od dvoulitru začíná bejt jiný vrtání ale nevim to na 100% a nevim jak je to podle tabulek.. to tu bude určitě někdo vědět nebo by se to asi dalo i najít
-
takže blok je stejny .. ale pisty+zbytek se liší . dik za info
-
aha! Takze predelavku striku na karbec radsi koumat nebudu... zkusim dal shanet karbec motor... mohl by byt jinak i z golfa2? Jsou uplne totozne krom toho sani na druhe strane?
-
Zdrar, kdysi jsem měnil motor, místo 1,6 FR se daval 1,8 EX z golfa a zadnej problem.
-
no a ještě otázečka je hodně práce když budu mít komplet pojízdneho golfa2 s 1.8 střik (JH) motorem a dát ho do scira místo karbece? Co všechno je nutno dělat?
-
no moc velkej problém v tom není, ale musíš přehodit komplet elektriku, benzinový čerpadla, pak G2 má jiný držáky na motoru, ale to není takovej problém protože tam můžeš dát držák z toho karbecovýho motoru... hlavně musíš mít tu elektriku a všechny komponenty k motoru
-
no moc velkej problém v tom není, ale musíš přehodit komplet elektriku, benzinový čerpadla, pak G2 má jiný držáky na motoru, ale to není takovej problém protože tam můžeš dát držák z toho karbecovýho motoru... hlavně musíš mít tu elektriku a všechny komponenty k motoru
Pravdu má ten hošík ;) ;) ;) 8) 8) 8) 8)