SCIROCCO
Servis => Technika => Téma založeno: scirocco GTX Listopad 18, 2011, 18:17:46 odpoledne
-
cus kluci opet problem to auto co neslo kvuli pumpe tak ted bezi na dva valce prvni a druhej pali ale nebezi to na ne nevim proc dla jsem nove svicky nove kabeli a nic jen jsem prostrik konektory u motoru a koukal jsem na pojistkouvku a najednou to prestalo bezet normalne a zaclo to nak blbnout poradte mi prosim ...
-
který konektory a čím jsi prostříkl?
-
vytahnout vstriky a zkusit jestli strikaji vsechny
- neodpojovat od hadice jen je chytnout za tu prevlecnou matku a komplet i s tryskou vytahnout ven (je to tam jen v gumicce)
- a jestli budou srtikat, takdat kazdou do nadobky a zmerit jestli davaji stejny mnozstvi
-
Nejdriv bych zkusil jestli vsechny 4 svicky hazi jiskru nez bych se zacal srat do vstriku. Pokud jiskra bude az pak bych hledal chybu v benzinu ;)
-
predpokladam, ze tohle ma v cajku , kdyz psal ze daval druhy svicky a kabely
-
No vzhledem k tomu ze to po vymene cerpadla fungovalo a prestalo az se pohrabal v elektrice a kabelech tak bych hledal problem tam ;)
-
Vrchní relátko pro cvrčka.u mího šíra sem do něj musel vždycky klovnout,aby šel na všechny 4.
-
svicky jdou vsechny a konektory jsem prostrik sprejem na konektory nevim primo co to je zas pisou na slepseni vedeni ale nevim a kde najdu to relatko jejich tady na muj vkus nak moc ..nato jak je to stary ..
-
zkus toto http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=119&t=90881
-
a změřit tlaky
-
tak dik neco zkusim a dam vedet jak to dopadlo ...
-
podle obrázku na vw-klubu by mělo bejt to relátko někde na pozici 14-15.Číslo 26.A jeho nefunkce se pozná,že v momentě kd to nejde na všechny neni slišet cvrkot od kostky
-
tak kluci uz to bezi normalne byli to vadne svicky dali mi na jine auto tak pohoda akorad se mi ted neliby ze to prska do vejfuku bud kdyz to proslapnu nebo kdyz ve vysokejch otackach pustim plyn je to narmalni nebop je neco este spatne a este se mi zda ze tadyta strikacka jede min jak karburator 66 KW EX je to mozny nebo to ma nakou souvislost stim zvukem ...
-
predstih , ventily nejsou li to hydra , jestli máš jednobod , tak ten hůř krmí ve vys ot , karbec jede fakt v jistých částech fakt líp
-
a umi nekdo vystelovat tu vstrikovaci kostku na filtru zda se mi ze to jde nak divne ale nevim jsem zvyklej na karbec a hyrda uz to ma ...
-
na koostce se steluje jen bohatost smesi
to strileni dela predstih (je na.ej )
-
ok tak to skusim a este kdepa najdu konektor na diagnostiku snad to musi myt ne kdyz to ma RJ ne nebo myslim si to ...
-
ok tak to skusim a este kdepa najdu konektor na diagnostiku snad to musi myt ne kdyz to ma RJ ne nebo myslim si to ...
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=122&t=45765&start=0
-
tak ten konektor nemuzu najit u motoru neni ani uradicky neni este naky misto kde by byl schovan mam 1.8 JH z roku 90 u motoru je jeden ale ma dva piny ..
-
tak ten konektor nemuzu najit u motoru neni ani uradicky neni este naky misto kde by byl schovan mam 1.8 JH z roku 90 u motoru je jeden ale ma dva piny ..
Hoď sem fotku
-
siro nema konektor na diagnostiku !
-
nevím to jistě , ale má li řj , tak asi jo , Ne? Alespoň diodovou.
-
bohužel nemá .. RJ v podstatě řídí jen "cvrčka"(tlak v systému) na rozdělovači paliva a vzduchový šoupě při zátěži
-
Bavíme se o tý , co má 24 pinů ?
-
co vim tak žádný šíro nemělo žádnou diagnostiku co se týče počítačů, krom MK3 což už je poloviční temelín
-
Vzpomeň na Memphise , sice Temelín , ale samá odstávka !
-
ale tak jak zjistim kdyz se mu neco nelibi a nemuze mi to rict co mam delat nak to musi jit ne ze buidu skouset menit dily a vzdy odpojovat baterku ne to neni mozny a este nejde to nastartovat teplny nebo jde ale az po desaty muze to byt cidlo teploty treba ...
-
jediná diagnostika u šíra je, zjistit základní veličiny nastavení motoru a pak proměřovat multimetrem všechny čidla a kraviny.. já bohužel žádný schema nemám, ale sergei nebo army by ti mohli fundovaně poradit
-
ale tak jak zjistim kdyz se mu neco nelibi a nemuze mi to rict co mam delat nak to musi jit ne ze buidu skouset menit dily a vzdy odpojovat baterku ne to neni mozny a este nejde to nastartovat teplny nebo jde ale az po desaty muze to byt cidlo teploty treba ...
jestli más v cajku elektriku , tak to muže byt teplotni čidlo (obohacuje směs a dává sytič i za teplyho motoru) takže se to přehlastává teply
ale muže to byt i spousta dalších věcí ...
pro začátek zkus za tepla odpojit 5vstřik (ten funguje jako sytič)
-
jediná diagnostika u šíra je, zjistit základní veličiny nastavení motoru a pak proměřovat multimetrem všechny čidla a kraviny.. já bohužel žádný schema nemám, ale sergei nebo army by ti mohli fundovaně poradit
tak to soudruzy v NSR trochu selhali
-
Tak to mi povídej, hlavně u ročníku 91/92 to nikdo nechápe, když jsem onehdá něco s motorem řešil já, tak mi doporučovali myslím ať zajedu někam, kde nají osciloskop, nebo co, že na tom se dá něco vysledovat....každej radil něco jiného, no už jsem to viděl skoro na novej motor a nakonec to byla myslím cívka. ???
-
tenhle motor je po elektrické stránce tak jednoduchej, že nemá cenu tam nějakou diag. dávat
sou tam dvě čidla na teplotu (z toho jedno je na budiky) , lambda, šoupátko na volnoběh , halluv snimač (snimač otáček v rozdělovači) a civka + dalšich pár prkotin ktery maji vliv spíš na spotřebu ;)
http://speed-siro.ic.cz/JH.html
-
Tohle je RP a to diag konektor má vedle cívky
-
Tohle je RP a to diag konektor má vedle cívky , jenže to je Gll , u mk ll se na to vysraly
-
no jo.ale to je monotronik.my máme k-jetron.Už sem na pár prospektech viděl diagnostiku na na naše šíra.ale umí to akorát říct,zda li funguje pc a vez.a to eště jenom ano,ne.
-
proč sem cpeš jednobod a ještě z GII??
- na širo se jednobod nedělal a G II je o pár let mladší ::) ::) ::) ::) ::)
-
moje neznalost