SCIROCCO

Servis => Technika => Topic started by: horan on November 08, 2018, 21:14:13 PM

Title: K-jetronic a turbo
Post by: horan on November 08, 2018, 21:14:13 PM
Ahojte.
Zůstal mě v práci jeden 4golf na rozebrání a tak kolegu napadlo (kolega pořád do něčeho cpe turba :D ), že z něj dáme turbo do scira.  Než začnu řezat svody......., tak bych rád rozjel nějakou diskuzi.
Konkrétně řeším, jestli bude zvládat rozdělovač paliva dodávat palivo při plnem plynu, jak vyřešit podtlakovou regulaci tlaku paliva a jak vyřešit podtlakovou regulaci předstihu. Podtlak budu mít vlastně pořád, pokud bude zavřená škrtící klapka. Takže vše by mělo být ok. Otázka je, co se stane když šlápnu na plyn a z podtlaku se stane přetlak.
Viděl někdo k-jetronic s takovou přestavbou?
Dík.
Title: Re: K-jetronic a turbo
Post by: araman on November 09, 2018, 07:22:57 AM
Jedinou turbo přestavbu ,co vím, měl Hans z Ostavy  černí scirocco.
Title: Re: K-jetronic a turbo
Post by: horan on November 09, 2018, 13:03:34 PM
Neměl on kompresor? A fungovalo to někdy? Mám za to, že měl hlavu, elektriku..... z G60
Title: Re: K-jetronic a turbo
Post by: araman on November 09, 2018, 17:29:41 PM
podle mě turbo ..  a je docela možný že měl G60 dily. Vím že to zkoušeli na JH ale finální fverze mi nějak unikla.

Nějakou chvili to asi fungovalo. Jezdil stím.
Title: Re: K-jetronic a turbo
Post by: horan on November 09, 2018, 19:12:45 PM
Asi to nějak risknu. Maximálně budu muset shánět jinej motor. ;D
Title: Re: K-jetronic a turbo
Post by: Mates on November 14, 2018, 09:09:51 AM
starý Saaby byly K-jet turbo tak z toho by asi šli použít nějaký věci