Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/http/scirocco.cz/www/forum/Sources/Load.php(225) : runtime-created function on line 3

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /data/http/scirocco.cz/www/forum/Sources/Load.php(225) : runtime-created function on line 3
K-jetronic a turbo
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.
Listopad 21, 2018, 05:41:21
Domů Domů Domů Domů Domů Nápověda Vyhledávání Kalendář Přihlásit Registrovat
Novinky: *** Czech & Slovak Scirocco Community na FACEBOOKu    http://www.facebook.com/groups/154400737973987/

SCIROCCO fórum  |  Servis  |  Technika (Moderátor: horan)  |  Téma: K-jetronic a turbo 0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Tisk
Autor Téma: K-jetronic a turbo  (Přečteno 194 krát)
horan
Global Moderator
registrovaný uživatel
*****
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Příspěvků: 12919



Email
« kdy: Listopad 08, 2018, 22:14:13 »

Ahojte.
Zůstal mě v práci jeden 4golf na rozebrání a tak kolegu napadlo (kolega pořád do něčeho cpe turba Smích ), že z něj dáme turbo do scira.  Než začnu řezat svody......., tak bych rád rozjel nějakou diskuzi.
Konkrétně řeším, jestli bude zvládat rozdělovač paliva dodávat palivo při plnem plynu, jak vyřešit podtlakovou regulaci tlaku paliva a jak vyřešit podtlakovou regulaci předstihu. Podtlak budu mít vlastně pořád, pokud bude zavřená škrtící klapka. Takže vše by mělo být ok. Otázka je, co se stane když šlápnu na plyn a z podtlaku se stane přetlak.
Viděl někdo k-jetronic s takovou přestavbou?
Dík.
Zaznamenáno

S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej
araman
prekvapive je
Člen CSSC
registrovaný uživatel
****
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Příspěvků: 8966


** Hakis **

151380875
Email
« Odpověď #1 kdy: Listopad 09, 2018, 08:22:57 »

Jedinou turbo přestavbu ,co vím, měl Hans z Ostavy  černí scirocco.
Zaznamenáno

Volkswagen Scirocco Scala 1.8 JH ...  neznamo kde
horan
Global Moderator
registrovaný uživatel
*****
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Příspěvků: 12919



Email
« Odpověď #2 kdy: Listopad 09, 2018, 14:03:34 »

Neměl on kompresor? A fungovalo to někdy? Mám za to, že měl hlavu, elektriku..... z G60
Zaznamenáno

S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej
araman
prekvapive je
Člen CSSC
registrovaný uživatel
****
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Příspěvků: 8966


** Hakis **

151380875
Email
« Odpověď #3 kdy: Listopad 09, 2018, 18:29:41 »

podle mě turbo ..  a je docela možný že měl G60 dily. Vím že to zkoušeli na JH ale finální fverze mi nějak unikla.

Nějakou chvili to asi fungovalo. Jezdil stím.
Zaznamenáno

Volkswagen Scirocco Scala 1.8 JH ...  neznamo kde
horan
Global Moderator
registrovaný uživatel
*****
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Příspěvků: 12919



Email
« Odpověď #4 kdy: Listopad 09, 2018, 20:12:45 »

Asi to nějak risknu. Maximálně budu muset shánět jinej motor. Škleb
Zaznamenáno

S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej
Mates
registrovaný uživatel
**
Offline Offline

Pohlaví: Mužské
Příspěvků: 2153


406721954
Email
« Odpověď #5 kdy: Listopad 14, 2018, 10:09:51 »

starý Saaby byly K-jet turbo tak z toho by asi šli použít nějaký věci
Zaznamenáno

Mk II GTL, 1.8 16v, kamei
MK II GTX, 1.8 GASPOWER, wintercar
něco málo MK l
Stran: [1] Nahoru Tisk 
SCIROCCO fórum  |  Servis  |  Technika (Moderátor: horan)  |  Téma: K-jetronic a turbo « předchozí další »
Skočit na:  


Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení

Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!